Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-27, 10:28   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 142
Standard

Dagens fotboll 27/11


1:a Widzew Lodz(polen) finns till 1.95-2.0(interwetten)

4/5 units
River44 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 10:29   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 338
Standard

schalke @ 2,2 tycker jag är ett väldigt bra spel idag.
phyxiux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 10:52   #3
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

West Ham - Wigan 2 4.14
Fulham - Birmingham 2 4.23
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 10:52   #4
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av River44 Visa inlägg
1:a Widzew Lodz(polen) finns till 1.95-2.0(interwetten)

4/5 units
varför ? Är nolla på polen. Men skulle va kul o höra en motivering varför du tror så hårt på ett lag som ligger så dåligt till i tabellen =)
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 11:06   #5
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Två ö/u som jag gillar hittills idag, ev. sides senare:
2010-11-27 16:00Premier LeagueEverton vs West Brom ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.000

2010-11-27 15:00Serie BTriestina vs Grosseto ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.250
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 11:15   #6
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 142
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rille Visa inlägg
varför ? Är nolla på polen. Men skulle va kul o höra en motivering varför du tror så hårt på ett lag som ligger så dåligt till i tabellen =)
Det jag har fått fram är att bortalaget Gornik Zabrze har problem med
ekonomin och att det har gått ut över spelarna som ej har fått segerpremier
mm, även ett antal spelare borta inför denna match enligt min källa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rille (+1)
River44 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 11:26   #7
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Två ö/u som jag gillar hittills idag, ev. sides senare:
2010-11-27 16:00Premier LeagueEverton vs West Brom ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.000

2010-11-27 15:00Serie BTriestina vs Grosseto ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.250
Serie B spelet finns till 2.36 på Pinnen
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 11:31   #8
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av phyxiux Visa inlägg
schalke @ 2,2 tycker jag är ett väldigt bra spel idag.
Kan du utveckla lite mer tack? Varför tycker du det?
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 12:06   #9
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 330
Standard

Börjar med:

3u @ Konyaspor -0.25 vs Kasimpasa
3.5u @ Aston Villa +0 vs Arsenal
4u @ Zaragoza +0 vs Villareal
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 12:10   #10
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger till ett ytterligare PL-spel.

Aston Villa - Arsenal X 3.59
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 12:56   #11
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Idag spelar jag Atletico Madrid till 1.61x, även om det är det väldigt lågt anser jag det fortfarande vara spelvärt och här nedan i spoilern kommer min rek som även finns på min blogg.

Spoiler:
Atletico Madrid - Espanyol
1X2
Spelstopp: Kl 22:00, idag lördag
Spelalternativ: 1
Odds: 1.61(1.60+ är spelvärt)
Insats: 19kr (5%)

Kommentar:
Atletico Madrid kommer senast med en vinst borta mot Real Sociedad, vilket jag anser är en väldigt stark prestation. Då Real Sociedad inte är det enklaste laget att vinna över borta och dessutom talade verkligen statistiken att Atletico Madrid skulle få det svårt. Matchen innan dess tog de även en behaglig vinst hemma mot Osasuna.

Espanyol kommer senast med en bekväm vinst mot Hercuels hemma, dock siffrorna skulle inte ha varit lika stora som dom blev. Orättvist resultat, det tycker jag. Orättvist att Espanyol vann? Absolut inte. Kollar vi på matchen efter det blev det oavgjort borta mot Racing Santander.

Atletico Madrid har den här säsongen spelat väldigt bra hemma och har egentligen bara två ploppar på sex matcher i ligan och det är förlusten mot Barcelona och det oavgjorda resultatet mot Almeria. Annars så har de radat upp vinster mot Osasuna, Getafe, Zaragoza och Sporting Gijon.

Espanyol har bara mäktat med att spelat ihop 4 poäng borta och ligger ändå fyra i ligan. Kollar man enbart på bortamatcher hamnar de femma från botten, alltså på en 16:e plats. De har en målskillnad på -10 och har enbart mäktat med att göra ett mål, alltså har de släppt in 11 mål då de spelar borta. I vilket fall som helst så har de lyckats spelat oavgjort mot Racing Santander och vunnit borta mot Mallorca. Vinsten mot Mallorca är självklart imponerande, men nej borta är inte Espanyols grej helt enkelt. De har förlorat borta mot Villarreal, Real Madrid, Real Sociedad och Deportivo.

Kollar man statistiken lagen mellan säger 6 vinster för Atletico Madrid, 4 oavgjorda och 4 vinster för Espanyol. Kollar man på de två senaste matcherna har det blivit 2 vinster för Atletico Madrid (4-0 och 3-2).

Atletico Madrids frånvaro lista är väldigt enkel att sammanställa den här veckan. Det är bara Asenjo som egentligen inte är spelklar, annars är alla spelare tillgänglig.

Espanyol har en betydligt större lista där man hittar Aldo Duscher, Victór Ruíz, Felipe Mattioni, Iván de la Peña och Ernesto Galán. Iaf 2-3 av de på listan skulle ta en plats i startelvan om de vore friska.

Jag tror den här matchen kommer vara väldigt svängig och inget utav laget kommer egentligen inte föra matchen som de vill. Men det kommer vara Atletico Madrid som har störst kontroll över matchen då Espanyol är lite mer defensivtinriktad. Jag tror dock inte att Espanyols försvar kommer kunna ha kontroll över Aguero och Forlan, för man såg redan i matchen mot Hercules att de hade svårt för att försvara sig mot Valdez och David Trezeguet. Det som gjorde att det inte blev något mål var egentligen turen och oskärpan hos Hercules-spelarna.

Oddsen är nästan för dåliga för att vara värt det, men jag anser att det fortfarande finns värde i det då jag tror stenhårt på vinst för Atletico Madrid. Men det som gör mig osäker är just att Atletico Madrid är Atletico Madrid och om de är på dåligt humör kan de blanda och ge väldigt mycket. Men just nu verkar de vara på väldigt bra humör så vi fortsätter att hoppas på det.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 13:33   #12
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Två ö/u som jag gillar hittills idag, ev. sides senare:
2010-11-27 16:00Premier LeagueEverton vs West Brom ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.000

2010-11-27 15:00Serie BTriestina vs Grosseto ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.250
jag e på 2a spelet

TRIESTINA - GROSSETO Both to score 1.83 bet365 7/10
Two teams in low part of table. Grosseto is the worst team away and has a bad run of seven matches without wins (0-4-3), but in spite of many absences in all sectors, only in three of them they don't scored. For this match only Freddi (def.14atts+1 3goals) and Alessandro (striker 15atts.+1 2goals) are banned for them

Triestina is delepted in defence for this match. Filkor (def. 12atts.), Lunardini (midf. 3atts.), Brosco(def. 12atts.), Scurto (def. 10atts.), Colombo (regular keeper) and Malago (def. 8atts.)are all out for home team, maybe only the last could be available for the bench.

Triestina comes from two 0-0 draws,but with a reshuffled defence should suffer at least a goal, also if Grosseto scored only six times away.
On the other front last match, in wich Grosseto led 3-1 and finished to draw 3-3, shown how is easy to score against this team (they have the second worst defence away.

Finally, i think that both teams will attack to win, bevcause they are in dangerous positions in table and needs points to leave relegation zone, so a goal for both is probable
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 14:51   #13
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jackee Visa inlägg
Idag spelar jag Atletico Madrid till 1.61x, även om det är det väldigt lågt anser jag det fortfarande vara spelvärt och här nedan i spoilern kommer min rek som även finns på min blogg.

Spoiler:
Atletico Madrid - Espanyol
1X2
Spelstopp: Kl 22:00, idag lördag
Spelalternativ: 1
Odds: 1.61(1.60+ är spelvärt)
Insats: 19kr (5%)

Kommentar:
Atletico Madrid kommer senast med en vinst borta mot Real Sociedad, vilket jag anser är en väldigt stark prestation. Då Real Sociedad inte är det enklaste laget att vinna över borta och dessutom talade verkligen statistiken att Atletico Madrid skulle få det svårt. Matchen innan dess tog de även en behaglig vinst hemma mot Osasuna.

Espanyol kommer senast med en bekväm vinst mot Hercuels hemma, dock siffrorna skulle inte ha varit lika stora som dom blev. Orättvist resultat, det tycker jag. Orättvist att Espanyol vann? Absolut inte. Kollar vi på matchen efter det blev det oavgjort borta mot Racing Santander.

Atletico Madrid har den här säsongen spelat väldigt bra hemma och har egentligen bara två ploppar på sex matcher i ligan och det är förlusten mot Barcelona och det oavgjorda resultatet mot Almeria. Annars så har de radat upp vinster mot Osasuna, Getafe, Zaragoza och Sporting Gijon.

Espanyol har bara mäktat med att spelat ihop 4 poäng borta och ligger ändå fyra i ligan. Kollar man enbart på bortamatcher hamnar de femma från botten, alltså på en 16:e plats. De har en målskillnad på -10 och har enbart mäktat med att göra ett mål, alltså har de släppt in 11 mål då de spelar borta. I vilket fall som helst så har de lyckats spelat oavgjort mot Racing Santander och vunnit borta mot Mallorca. Vinsten mot Mallorca är självklart imponerande, men nej borta är inte Espanyols grej helt enkelt. De har förlorat borta mot Villarreal, Real Madrid, Real Sociedad och Deportivo.

Kollar man statistiken lagen mellan säger 6 vinster för Atletico Madrid, 4 oavgjorda och 4 vinster för Espanyol. Kollar man på de två senaste matcherna har det blivit 2 vinster för Atletico Madrid (4-0 och 3-2).

Atletico Madrids frånvaro lista är väldigt enkel att sammanställa den här veckan. Det är bara Asenjo som egentligen inte är spelklar, annars är alla spelare tillgänglig.

Espanyol har en betydligt större lista där man hittar Aldo Duscher, Victór Ruíz, Felipe Mattioni, Iván de la Peña och Ernesto Galán. Iaf 2-3 av de på listan skulle ta en plats i startelvan om de vore friska.

Jag tror den här matchen kommer vara väldigt svängig och inget utav laget kommer egentligen inte föra matchen som de vill. Men det kommer vara Atletico Madrid som har störst kontroll över matchen då Espanyol är lite mer defensivtinriktad. Jag tror dock inte att Espanyols försvar kommer kunna ha kontroll över Aguero och Forlan, för man såg redan i matchen mot Hercules att de hade svårt för att försvara sig mot Valdez och David Trezeguet. Det som gjorde att det inte blev något mål var egentligen turen och oskärpan hos Hercules-spelarna.

Oddsen är nästan för dåliga för att vara värt det, men jag anser att det fortfarande finns värde i det då jag tror stenhårt på vinst för Atletico Madrid. Men det som gör mig osäker är just att Atletico Madrid är Atletico Madrid och om de är på dåligt humör kan de blanda och ge väldigt mycket. Men just nu verkar de vara på väldigt bra humör så vi fortsätter att hoppas på det.
Även Alváro Domínguez kommer att vilas i kvällens match. Fast han har inte varit med på ett antal matcher nu så jag tror inte att det har påverkat förutsättningarna, även fast han hade varit en riktig förstärkning där bak.
maracas21 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 14:52   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Gick kiss med hörnspelen på Villa, dumt att ha tre på samma match kanske.. Lär inte se igen.

Ogiltigt spel-ID: 179760



Wolves ska statistiskt sett vinna denna med 7,38 vs 2,98

Ogiltigt spel-ID: 179759



Utd ska vinna denna statistiskt med 8,66 vs 3,16 men utd verkar vara på gång, spöade Rangers med 13-1 i hörnor borta i veckan! Arsenal vann och tog över serieledningen, väntar mig full fart rakt igenom och då ska Blackbrun vara chanslösa.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 14:56   #15
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Vi kör på Stoke och Bolton precis som förra helgen, hoppas på repris! Sen kör vi Wigan också. 4.00 är för högt när det är så lite som skiljer klubbarna åt där nere i träsket. Wigan såg dessutom klart bättre ut mot Man utd förra helgen i jämförelse med West ham mot Liverpool, imo.

1 Stoke @ 3.50
2 Bolton @ 1.53
3 Wigan @ 4.00
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td